Jag är obviously Jesus. Och en knarklangare. Samtidigt.

Ännu en helt rimlig rubrik. Det är ett meddelande jag skrev på facebook nyss. Det hade...typ...ett sammanhang. Kanske. Idag var hursomhelst trevlig, om än lika intetsägande som de flesta dagar är. Vi hade dock en fascinerande föreläsning om visuell retorik. Och jag säger "fascinerande", för det är inte varje dag man får höra långa diskutioner om grönsaker och orimliga mängder visuell elitism. Standard. Jag spenderade den dock mest med att prata med Elin om sparris. Hon är bra, upptäckte jag. Folk som heter Elin brukar vara det. Det där baserar jag på två personer, men det är okay. Jag försöker nu komma på fler spännande saker att delge er om mitt liv, men inget händer i det, så jag slutar blogga. Jag kanske faktiskt borde sluta blogga for real? (Inte för att jag kan eller så.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0