Jag har faktiskt en talande väckarklocka också!

Hej folk!
Idag (igår) var bra. Jag hade först en lugnt förmiddag hemma,nan jag åkte till skolan och debatterade om en väldigt dålig text. Jag och Emanuel (en sjukt duktig retoriker som är yngre än jag, typ 96a, alltså hur kan han ens läsa på universitetet jag vet inte) hade en intense debatt och det var väl trevligt eller något. Sen åkte jag till stationen där jag och Robert hade ett möte med en kvinna för att hjälpa henne med sitt examensarbete. Vi dissade alla hennes idéer, hade blind-frågestudelux och var lagom bitchiga mot varandra. Eller...jag var lika bitchig som vanligt och Robert råkade ständigt låta som en extremt självisk och överlägsen människa (se: Rubriken). Det var ganska hilarious. Vi (lltså inte kvinnan vi mötade med) åkte hem och jag ledsagade Robert från bussen. Det var spännande, måste jag säga. Vi åt mat och pratade om en massa saker i olika linjer (jag vet inte riktigt). Sen åkte hem och jag satt mest här, like I do, men det var trevligt det med. Men nu ska jag gå och lägga mig i min nya säng! Jag är så sjukt pepp på detta, ska ni veta. Mycket spännande. Så, natt kära folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0