Jag litar på mig

Haaii!
Ikväll var jag på konsert! Det var länge sen, tyckte jag. Det var jag med Agnes och Sasha, som är Agnes kompis. Vad vi såg? Bluntie, mina vänner! James Blunt, alltså. Mitt fjortonåriga jag flippar ur. Mitt 20-åriga jag också for that matter. Förbandet kom dock först, men holy shit, vad bra de vaaaaar! The majority says, var de tydligen, och jag kände igen en låt och grejer. Och som om inte det vore nog...aaaalltsåå det var braaa. Vi satt i en liten exalterad hög och kramades och sjöng och skrek och var töntiga. Sen sprang vi fram och sjöng ännu mer. Bästa. Han spelade massa låtar jag älskar (carry me home och same mistake alltså whaaat) och det var helt fantastiskt. Andra iakttagelser och citat:
-Rubriken är från Sasha. Det skulle vara dig, men sen så...ja.
-Vi var korkade och köpte cola. Den fick vi ju inte ta in, så de stal den! Man slänger inte folks cola. Punkt.
-"Jag tycker om er, min ni är kassa just nu."
-"Jag hade en Queen-period. Jag tyckte att jag var en drottning.
 
God natt, kära folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0