there´s nothing I´d rather do than doing nothing with you

Jag gör brutalt lite och är nöjd med det. Visst finns det många såna inlägg lately? Men så är det. "jag undrar hur det blev dag idag...jag är inte helt med på det", sa jag någon gång runt tolv. Great. Vi hade en något underlig sushi-middag där syster liknade maten vid olika mindre trevlig saker som "pasionsfruktssläm" och "vitfisk med äppelmos". Vi har också idag bokat vår jul-resa till usa, yay! Så här lät det när vi pratade om det:
Mamma: Har ni koll på vår resa?
Syster: Ja! Vi ska åka till usa, och sen ska vi åka hem.
...koll var det, ja. Jag har fått min skrivuppgift nedan kommenterad och var helt lyrisk över hur bra det gick. Det var allt för idag. Jag ber om ursäkt för hur tråkigt jag bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0