Who told you you´re allowed to rain on my parade?

Blue: Se rubriken. Här skriver jag ett jätteglatt inlägg och så kommer du här och mobbar min stavning! I am offended. Seriöst dock, jag har nog inte behövt prata om synthar mellan att du påpekade det första gången och igår, så det är inte så konstigt ändå.
 
Jag kom mest hit för att säga att inget viktigt har hänt idag. Såna inlägg behövs, tycker jag, för att upprätthålla traditionen om inte annat. Jag var i skolan en stund och hittade på ett nytt ord, nämligen "hittra"= = att genom twitter sprida argument som inte är byggda på någon form av verklighet. Alla andra hittade också på ord, men mitt var bäst (enligt de andra) så jag var stolt. Det är allt som har hänt. Jag ska avsluta med två små funderingar jag ställts inför idag:
-Hur kan en mashup av kids (en helt okay låt) och like a g6 (en mycket dålig låt) bli så sjukligt bra? Jag vet inte!
-Hur kan Mark Salling (AKA Noa puckerman) göra "Friday" till en bra låt? Det är nästan ännu konstigare!
 
Det var allt på riktigt. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0