Det vänder! (kanske)

Vet ni något kul? Jag har mått bra i tre dagar nu! Efter den här tråkiga tiden känns det helt sjukt att kunna säga det! Jag har inte mått helt överdrivet bra, men jag gillar livet och det är ett så enormt stort framsteg. Och det är inte så att jag har gjort en massa kul grejer heller. Mest har jag gjort ingenting, nu som alltid, men på ett bra sätt. Så vad har hänt? Igår hade jag tre mål: sova, läsa och äta bullar. Jag uppnådde alla dessa mål, och repade dessutom jane bond. Vi tog bort operan ur reggie-operan, så nu är det enbart en reggie. Men bra är den!
 
Idag redovisade jag och Linda vårt arbete om apor och det gick väl bra antar jag. Jag har också lagat spagetti och köttfärssås, så yaaay jag har ungefär samma matlagningskunskaper som en trettonåring men det är ju bättre än en femåring eller hur? Ja, jag säger ju det. Just nu tentapluggar jag (simultankapasitet) och ska snart sova. Det var alltså inte jättemycket jag hade att säga, men det är okay, för jag mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0