It's you, it's you, it's all for you

Alltså jag är så glad nu så jag tänkte blogga ltie snabbt innan jag lämnar denna stad igen. För det är en bra dag idag. Jag och pappa åt lunch på korvhuset (märkligt Place, men ändå gott och cola på glasflaska hallå) och lyssnade på ett samtal om en lesbisk tjej som gift sig två gånger. Det var ganska spännande. Sen åkte jag till Sofia och sångade, och vi skrev (nästan) klart en låt! Den har ett språkbyte och är rockigare än vad jag vanligtvis gör, så det är bara awesome! Sjukaste kicken, ändå. Det spelar inte ens någon roll att låten handlar om något jag slutade bry mig om för länge sen, för jag älskar den. Nu. Skriva mer text. Eller inte nu, för nu ska jag till Malmö igen. Konstig timing känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0