I've been dancing with the devil, I love that he pretends to care

Igår lagade jag köttfärssås. Det var gott. Det är så korta mina meningar är nu tydligen. Men det kan ha varit för att jag nästan är död! Min syster drömde inatt att en kvinna ville döda mig. Trauma, även om jag inte visste det.
 
Idag har jag ätit lunch på nova med pappa (vet ni att själen faktiskt sugs ut på nova? Because it does! Men de har panerad fisk, so...) och sen handlade vi och grejer.
-Vad ska vi handla?
-Fisk.
-Något annat?
-Bröd.
-Så...vi är basically Jesus?
-Ja. Ska vi handla vin också då?
Det gjorde vi inte. Men bröd och fisk köpte vi. (Jag tror dessutom inte att de drack vin till brödet och fisken. Det är väl annat bröd? Eller? Jag har inte läst bibeln yall. Det borde jag.
 
Aaanyway...jag har idag tittat på när Mark Oshiro läser the shoebox Project. Jag älskar honom och han är spektakulär. Det är sånt här jag gör i livet. Nu avbröt jag för att prata med Hannah om priviligierade människor samt hur lampor ser ut. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0