Mandelmusslor är mycket bättre än sex

Hej allihop och välkomna till ett nattinlägg!
Idag har varit en bra dag. Först för att jag träffade Agnes och hade en bokplanerarfika. Den var efektiv och jag lärde mig en massa grejer om atomer. Det här blir en jobbig bok, alltså. Sen åkte jag till Marie, för vi skulle umgås själva för det var länge sen tyckte vi. Vi åt piroger och sen popcorn och pratade om en massa märkliga saker. Till exempel rubriken, som var en del av ett samtal om folk som är för fucking bubbelgumstrevliga. Nytt ord yall. Vi hörde sen en låt om armband och jag blev extremt provocerad och hade en lång rant om varför det var fucking hemskt och varför artisten från och med nu skulle heta "bracelet bitch". "And whenever I hear her on the radio, I will mumble "bracelet bitch" under my breath. And people won't ask. But they will Always wonder why I do it." Bra nivå, ändå. Sen satt vi på golvet och lyssnade på Esbjörn Haselius (aka Ezze-Hazze) en stund innan jag åkte hem. Och nu är jag hemma. Och trött. Och borde sova. Och borde kolla upp varför mina fötter är fuckade. Because they are. Det ville ni veta. Jag vet att ni ville. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0