När jag längtade efter dig

Annoushka: Bra! Känslor är viktiga, särskilt starka sådana.
 
Njut av den dramatiska rubriken, kära ni. Den har absolut ingen grund i någon form av verklighet, utan kom från låten jag sjöng med Sofia idag. Den handlade om otrohet och jag fördömde den, men sen hörde jag slutet och konstaterade att den var genialisk. Nu är jag nog någonstans mittemellan tror jag. men lite kategorisk måste jag faktiskt få vara.
 
Jag har också jane bond-repat ikväll och alltså det går så bra nu. Vicky var dock inte där, så jag agerade både synth och sigarrlådegitarr med min vackra stämma. Det var tydligen mycket bra och mot slutet kom jag på mig själv med att göra det nästan oironiskt. Rimligt, ändå. Och alltså jag är så trött, och jag förstår inte varför. Hungrig är jag också, nu liksom alltid. Och jag har vassa naglar som sticker mig överallt. Det var allt för idag. Nej förresten! Det finns en låt på the internets nu som hämtar sin text från mina rubriker. Den heter "till fågel lila". Vore spännande att se om ni kände igen några rubriker? Det är alltså inte jag som har skrivit låten, utan Linus. Så narsisistisk är jag inte. (Det är jag.) Det var allt på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0