This girl is on fire

Det är valborg och saker ska brinna lite här och var. Inte jag, förhoppningsvis, men ingen vet. När man minst anar det händer det.
 
Igår var jag bra, tycker jag själv. För jag tränade, och det är inte varje dag. Eller varje månad. Eller varje år. Eller jo, varje år är det väl, men ändå. Dessutom bakade jag (eller ja jag och pappa bakade) och diskade. Crazy stuff, yall. Idag...åt jag en köttbit. Med händerna. Jag är mer maskulin och urmänsklig än ni är, så ni vet. Men jag brinner inte åtminstone, so there's that. Jag har också varit arg (som ni ser) och peppat lite inför ikväll. Denna kväll ska börja nu och bli en av mina bästa valborgskvällar. Det är inte jättesvårt för de flesta har varit sämst. Det är inte lätt. Fast nu är det det. Så, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0