Axelband är inte the key to success

Hej ni här kommer ett riktigt inlägg också jaaa!
Onna är här! Hon kom hit igår och då umgicks vi bara här. Vi åt pizza (jag ska inte äta pizza på ett fucking år för jag har ätit det orimligt mycket lately), pratade om lite random saker och sjöng "wäää-ää-ää" en del. Det ska föreställa the day med sibille attar och det...makar ingen sense. Men vi sjöng och sjunger det hela tiden ändå.
 
Idag var en fin dag. Vi åkte på utflykt med mamma, pappa och mormor till skogen där vi gick en promenad och sen kakbufféade oss. Det var mycket gott och trevligt och allt sånt. Vi satt sen i mina föräldrars trädgård och solade väldigt länge, och då kom rubriken fram. Vi diskuterade godis och axelband i olika suspekta sammanhang och Onna uttalade detta som ett råd. Det var inte till mig egentligen, och jag håller inte med, men ändå. Sen åt vi grillat, vilket var lövly, och sen har vi läst en av våra favoritfanfics från back in the day och skrattat väldigt mycket. Det är bra med Onna. Hon är chill med livet och det behöver jag verkligen just nu. Nu behöver jag dessutom sova, tror jag. God natt osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0