en vanförestäld lime

Agnes: Du kan få va min isf-flickvän tycker jag. Jag kommer som sagt kaossakna dig exakt jämt. :(
 
Rubrik: I have no fucking idea men jag sa att inlägget skulle heta så och därför blev det så.
 
Igår var braaa! Efter mycket taxibråkande åkte jag till Sandy för att spendera en stund med henne och Marie. Vi läste oväntade blogginlägg av främlingar, jämförde sexdrömmar (jag anser att min gravid-med-tåg-dröm vinner över allt men det är nog bara jag) och skrattade åt uttryck som "I have a hamster in jail" och "shut up in the sky!" flawless. Jag och Marie åkte till henne, där Fredrik väntade med "utsökta ryska covers." Jag var ofta ett stort fan, men Marie var djupt skeptisk.
 
Vi åkte in till stan och träffade resten av euphoriagruppen för att fira Jeanette som fylde år helt plötsligt. Vi åt på något japanskt ställe, vilket var väldigt bra förutom det att de inte hade några bestick. Men jag var awesome och tog fram min spork! Jag älskar min spork. Tack syster för att du tvingade mig att köpa den. Med den åt jag en orimligt god lax (jag älskar lax mer än någonting annat nästan) och samtalet var lika märkligt som vanligt. "Karl mumlade nåt och så fattade ingen och sen hade vi en konversation om det", var en sammanfattning. Vi skålade också för att han tappade bort sig i samtalet. Vi är bra vänner osv. Vi lämnade ätandet och gick till själva festivalen för att se Gogol Bordello (och varje gång jag läser/hör det blir jag dyslektiker så det kan egentligen heta något helt annat jag vet helt seriöst inte) och alltså holy fuck vilken upplevelse! Spektakulär musik på det märkligaste sättet och en känsla som jag verkligen inte kan beskriva men alltså what is my Life even. Plockahontas agerade någon slags bodyguard (har jag förstått nu i efterhand, haha) och syntolkade hur mycket folk såg ut som pirater på scen. Utifrån detta avgjorde jag om de fick leva eller inte. Jag tyckte att jag hade rätt till det. Efter allt detta åkte jag hem under många märkliga omständigheter (till exempel min fenomenala inkompetens i att hitta fem fucking meter och också annat). Snart ska jag festivala igen för det är ett sånt år i år whatcha gonna do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0