I can't live with or without you

Blue: ;)
 
Så det har väl...hänt saker. Igår (söndag) repade vi med jane bond och onna var fortfarande här. Vi läste och skrattade och chillade med livet. Det var mest det. Idag hände heller inte mycket efter att hon åkt. Tills på kvällen, då.
 
Jag fick då ha två fina samtal samtidigt. Eller...det ena var mer fint som i viktigt, det andra var mer fint som i fint. Det var hursomhelst Linus och Plockahontas jag pratade med. Linus var väl "huvudsamtal", eftersom det var verbalt. Vi pratade väääldigt länge och om mycket extremt viktiga saker. Vi insåg båda saker om hur allt har varit och är, och kanske kan bli. För jag kan ju inte låta kryptiskare nej alltså verkligen. Men, fan, jag vet inte. Vi lägger bara upp alla kort på bordet nu för tiden och det är fucking Amazing. Vi vågar säga allt och viktigast av allt förstår vi vad den andra säger orimligt ofta. Rubriken kommer från samtalet, fast ingen av oss gillar u2. Egentligen. Samtidigt smsade jag alltså med Plockahontas om mina hypotetiska älskarinnor (minst fem, har jag visst) och annat. Det var väl inget ovanligt med det, men kombinationen blev väldigt fin tyckte jag. Och nu borde jag veeerkligen sova, känner jag. Klockan är två. Woops. God natt kära blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0