Before the list

Det var ju en jävligt inspirerad sista egentliga rubrik. Men jag har inte tid ok. För snart är det här året slut, goddammit! Och alltså. Kan jag bara få säga. 2015 är det bästa år jag upplevt of all time. Det var som 2012 fast en miljon gånger bättre. Jag flyttade till en lägenhet, skrev tjugo låtar, blev nästan ok med min sexualitet, fick en helt ny trygghet i mina vänskapsrelationer, släppte en ep och blev lyckligt kär. Livet. Jag kan fan knappt beskriva det med ord. Så därför ska jag nu lägga upp min svinlånga lista, som bara består av ord. Den blev jävligt lång i år. 1500 punkter. Läs inte hela ty det kan vara skadligt att ta in allt. Med detta säger jag gott nytt år (eller gott natt år som jag sa till mamma nyss) och lämnar er för mitt nyårsfirande. Hejdå, jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0