I'm the bad thing that's about to happen

Igår var i allt vesentligt en tom dag. Jag sov ut, tittade på musikkritiker på youtube (jag älskar dem alla otroligt mycket...fast vissa är mycket yngre än jag och det är lite märkligt) och...ja det var nog det jag gjorde. Tror jag...
 
Idag var jag i skolan och pratade om tvåspråkighet. Det lät ungefär såhär:
Saga: Låt oss prata om tvåspråkighet!
Jag: What?
 
Helt oironiskt. Rimligt osv. Jag skulle varit i Malmö och konsertat idag, men har istället lyssnat på Gilmore guys (household number 5...ni förstår inte men det var det roligaste på länge) och låtit tid gå. Lyckligtvis händer roliga saker ikväll så jag slipper sitta här. (Förlåt lägenheten jag älskar dig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0