Ingen av oss vet hur allting löser sig

Igår blev väl en helt ok dag/kväll (dagen försvann i en av våra långa morgnar...jag borde ha ett nytt ord för det...morgag? eh, nej...det kan man ju inte säga! Kom gärna på ett ord åt mig!). Först kände jag mig djupt otrygg och ledsen, men sen pratade jag med Linus. Eller det kanske var innan...whatever. Vi kom fram till: "Cash is king, time is Queen, and Jocke Berg is fucking Jesus!" Jag håller inte med om detta. Anyway. Kvällen fördrevs med Plockahontas-skrivande (så kan man inte säga...lät som om jag skrev om honom, och det gjorde jag faktiskt inte) och musikande.
 
Idag är jag mest i en glad och trött hemma-bubbla. ischoklad, podcasts, snart plugg. (Snaaart jag lovar.) Livet är ganska bra och cosy faktiskt. hej december du är helt ok.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Podcasthontas

2015-12-07 @ 18:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0