never thought that I could be...happy

Livet är så fakking bra just idag. Detta trots äckeltentaplugg och kaos. Men dessa saker är bra:

-Jag har bokat biljetter till Maria Mena i mars! Woooo!

-Jag ska se Florence om två veckor. Can not cope.

-Fick sms från Saga idag där det stod: ”Jag och Rasmus har adopterat dig till vår projektgrupp.” Inkludering what is this magic!

-Sen fick jag kanske en nyårsplan (beroende på lite ännu oklara omständigheter)!

-Jag har börjat använda vissa människors riktiga namn. Detta gjorde folk (folk=Agnes) mycket upprörda i livet.

 

Igår var jag dessutom himma och åt mamma-mat. Vi kunde inte bestämma vilken mamma-mat vi skulle välja, så vi åt både lax och plättar. Bästa kombon ifall ni frågar mig. (Vi åt dem inte samtidigt.) Vi såg ett avsnitt så mycket bättre och bestämde oss för att adoptera ett Miriam-husdjur. Helt rimligt. Nu ska jag snart iväg för ännu mer awesomeness. Livet alltså!


Kommentarer
Postat av: Anonym

KALLAR DU MIG FOLK? ÄR JAG BARA FOLK FÖR DIG NU VA?

2015-12-04 @ 14:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0