But fuck that little mouse cause I'm an albatraos

...och andra rimliga rubriker jag har. Men det är en bra låt! Eller. Det är en väldigt catchy och rolig låt som jag uppskattar. Men ja.
 
Idag gjorde jag något! Sjukaste som hänt. Jag var i Växjö nu igen och höll på med dramande. Vi pratade om våra pjäser, dock inte min. Men jag är mycket taggad på min ändå, faktiskt! Jag har åtminstone bestämt vad den ska handla om, så...ändå pepp. Men ja vi pratade om folks texter och jag lackade ur på en mupp som kände för att skriva prosa istället, och sen tyckte att han hade rätt. Alltså...allt är inte en definitionsfråga, were you aware? Folk. Men jag fick tågåka med mormor, vilket alltid är mycket trevligt. Mormor är bäst for the record. Exempel:
Tågmupp: Det finns obehöriga på spåret.
Mormor (något seriösare än det låter): Va? Är det en ko?
 
Så. Möss och kor. Det är en sån dag. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0