he used to call me poison

Idag har följande hänt:
-Jag drömde att en av mina vänner (som inte finns utanför drömmen, tror jag) hade ett misshandelsförhållande och berättade det genom att spela en svensk version av låten i rubriken (ultraviolence-lana den rey). Senare drömde jag att en annan av mina vänner (som finns på riktigt) varit slav. Sjukt obehagligt och jag låg helt förlamad av chock när jag vaknade (OBS: Sant).
-Jag har tänkt på hur mycket mitt liv har påverkats av Gilmore Girls. Det är ganska mycket ändå, kom jag fram till.
-Jag har gråtit till sagda serie och konstaterat än en gång att så fort någon gråter, är arg eller till och med glad på tv börjar jag gråta. Eller...jag gråter i ungefär en sekund. No, seriously. Det har varit så i ett år nu och det är ganska störande samt töntigt. kan jag inte gråta ordentligt ibland istället för lite hela tiden och aldrig ordentligt?
-Jag har ätit linssoppa. Och så här kände jag kring det: "det känns som om jag bor i ett kollektiv och är en lesbisk vänstervegetarian!" ...fördomar? Skulle jag? Va, nej.
-Jag har haft en diskussion med Syster om hur många annelie vi kände. Det kändes viktigt, tyckte vi...
 
Det är det som har hänt idag. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0