Team hanky forever!

in rubrik är lika delar spektakulär och sorglig. Jag har ingen lust att förklara den för er, så ni får undra för alltid.
 
Igår hade jag lektion med Sofia och vi spelade lite transparent. Det var mycket trevligt, och sen repade jag med Jane Bond. Det var jättelänge sen, så vi var alla mycket peppade. Vi började med en ny låt och jobbade en del med Final game. Det blev braaa!
 
Idag var tydligen dagen när jag orkade ta tag i min distanskurs. Sjukaste! Så jag börjar komma någonstans med den. Det känns bra. Nu belönar jag mig själv (jag skrev faktiskt en hel uppgift!) med noblesse och Mark Oshiro. Eller. Inte med honom som person. Det vore djupt creepy. Men ja ni fattar, eller det gör ni antagligen inte kom jag på? Skit samma, jag lämnar er nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0