While your backhanded compliments suck the air out of the room

Anonym: Jag klarade det faktiskt, och dagen efter också! Sjukaste!
 
Nu gick det ju några dagar. Woops. Men det har inte hänt jättemycket. I tisdags gick jag mer med Agnes vilket var bra. Jag pratade om mitt hat för ordet "trigger" och att folk respekterar varandra för mycket. Friskt. Det var nog allt som hände den dagen tror jag?
 
Igår åkte jag till en lektion jag inte hade. I Malmö. Det var jättekul för mig! Jag fick stå ute i 40 minuter och frysa ihjäl. Det var ännu kulare! Annars förflöt dagen, och på natten pratade jag med Diktatorn. Vad pratade vi om? Jag vet inte längre. Fobier vi jobbat bort och moraliserande låttexter, pratade vi om i alla fall. när vi la på (runt 01:45) SMS:ade Karl och ville prata. Så det gjorde vi fram till 03:00. Han satt utanför en club vid namn centiliter ("Va? Varför inte deciliter? Det blir ju mer alkohol!"/jag) och vi pratade om "vad som helst utom allt". Jag gav honom rådet att slå någon i ansiktet och det gjorde han (om jag hade tänkt på att han skulle göra det hade jag inte sagt det) och det resulterade i en diskussion om alfa-systemet och hur märkligt det är. Men nu är jag trött och väljer dikter till morgondagens poetry slamm. Sjukaste grejen som hänt. Det har inte hänt än, men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0