Dina ögon är som tomma burkar

Nejmen hejsan!
Nu är det som såhär att min skiva liksom är ute i världen! På Spotify och Itunes och amason och i fysiska exemplar som är mycket pretty! och det firade vi igår med ett releaseparty! (Kommer jag bara skriva utrop i detta inlägg? Uppenbarligen inte eftersom jag skrev en fråga. Ah well.) Det inleddes med att hämta Onna (!), Diktatorn (!) och Marie (nu vill jag ju ge henne ett utropstecken också men det vore märkligt, för hon har ju inte rest så långt) för att åka till kyrkan där vi skulle vara och repa. Då kom även Christopher (som tur är) och vi repade och hade bra stämning. Efter lite nervositetspanik och fingörande kom det folk. För det kom ju folk alltså. Orkar inte så glad jag blev, på riktigt. Och jag spelade och bara...hade kul. Failade på att bli inklappad och lite allt möjligt, men ändå. Sen sålde och signerade jag skivor och pratade med folk, fast mest med Hugo. Blev också kallad "östra torns Nina Simone", vilket var väldigt fint tycker jag. När de flesta gått umgicks jag med Onna, Diktatorn, Anna och Robert. Vi sjöng och pratade och hade det bra. När de sista åkte åkte vi hem (åh vilka vackra meningar) och pratade om vandrande huvudvärk och grejer. Jag och Onna gick också igenom våra äldsta hits. Det är (ibland) bra grejer ju!
 
Idag har vi haft en väldigt chill dag. På förmiddagen pratade vi om saker som inte finns och åt twist, och när Diktatorn åkt hem gjorde jag och Onna en omgång telefonlistan (inte samma utan Marie hallå). På kvällen såg vi på spåret (Jesper!) med semlor, cola, vin och chips. Fullkomligt eller vad? Nu lyssnar vi på Annika (<3) och Onna kämpar med att få upp optimal. Men nu går det bra yaaaaay! Rubriken är från hennes gamla blogginlägg, och det hittade vi för att jag påstod att hon skulle träffa en flicka den 27/8 något år. Alltså en flickvänsflicka. Så då kollade vi vad hon gjort det datumet tidigare år, och tydligen hade hon skrivit en dikt som gick så. Konst ändå. Med detta säger jag hejdå till januari.

Kommentarer
Postat av: Diktatorn

Din releasefest var jättetrevlig och du var fantastisk! Tack för att jag fick komma! <3

2015-02-01 @ 02:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0