och du är mer beroende än jag

Blue: Jo...men det var ju ingen tonårsgrej från början. Det började ju mycket tidigare än så. So that makes no sense.
 
Vet ni något kul? Idag är det den tionde januari! Vet ni vad det betyder? Ja, antagligen, för jag har facebookbombat alla med det. hursomhelst finns Paris på Spotify! Och Itunes! Och folk tycker den är bra! Wiiii!
 
Och alltså. Kan vi prata om rubriken? Kan vi prata om att det låter jättemycket som om jag pratar om kokain i låten? Men alltså, det gör jag ju inte. Alls. Det vore ju jättemärkligt. Så jag ville bara säga det. Så att ni vet.
 
Idag har jag annars tittat på hela my imortal web series, som hade en ny sessong vilket ju är awesome! Jag älskar den. Sån är jag. Men ja, jag ska snart åka iväg och ha partytimes, men nu är jag mest uttråkad och hungrig. Kul liv känner jag. Så, sluta läsa min blogg och lyssna på Paris istället tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0