Sista inlägget från Miamas

Blue: Okay, det visste jag inte men ja du lär ju veta. Jag förstår inte varför någon läser hela, då det mesta är helt obegripligt (ofta även för mig), men jag ska kanske inte kasta sten i glashus eftersom jag skriver dem.
 
Idag var vår sista dag, fast inte. Imorgon är shoppingdag och söndag är Washington/flygdag, men idag var sista semesterdagen. Vi solade like crazy vilket var fabulöst, och sen åt vi middag på shake schack vilket också var fabulöst. En helt spektakulär chokladmilkshake, gudomliga pommes och en helt ok hamburgare som dock överskuggades av det andra. jag borde döpa om min blogg till "en matmissbrukares dagbok." skrev jag det igår, eller var det bara i första versionen av inlägget? Tror det var så. Men ja...snart ska jag sova för vi ska åka härifrån tidigt imorgon tror jag bestämt. Tur att klockan inte är fyra, som det står att den är när jag publicerar. Det vore djupt deprimerande känner jag. Det är dessutom fel dag. Detta stör mig. Sverige, sluta ha en annan dag än jag har! Det var ännu värre när ni var i ett annat år. Sjuk grej. Men vänta jag skulle sova var det ja. God natt, ses när jag är i samma tid (och land och kyla och tydligen storm oh fuck yes) som ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0