Vet ni en sak?

Jag mår bra nu för tiden. Livet är väl inte jättespännande hela tiden direkt, och det kanske är en del grejer som hänger över mitt huvud...men inuti är allt ganska lugnt och bra. Jag är en person, jag orkar andas och jag tycker liksom om livet. Jag gillar till och med folk! Jag peppar exciting grejer (releaseeee och sen Stockholm och allt möjligt annat kul) och bara...har inga vidare problem i huvudet. Jag tänkte att ni, som måste läsa mina deppinlägg hela tiden, var intresserade av att höra det.
 
Vad övrigt är, är uppsats. Igår kompletterades det för glatta livet. Jag var helt förtvivlad av frustration över att inget fucking fungeeerade, men nu är den godkänd! Wiiiii! Och imorgon kommer mina fysiska skivor på posten alltså omg! Can not cope. Det var det jag hade att meddela er idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0