before august is upon us

Nu tänker jag att det är någon August som liksom ska vara på alla. Samtidigt. Men det är det inte, det är augusti jag menar och jag ska blogga innan klockan blir tolv! Jag ska blogga om att jag idag inte har gjort så mycket. Förrän på kvällen, för då såg jag "the cobbler" med Syster och Benjamin. Det var en fakking märklig film! Varför fanns den ens? Vad gjorde den för skillnad? Exakt ingen vet! Inte ens de som gjorde den, tror jag. Sen har jag suttit och spekulerat i huruvida jag ska klippa mitt hår eller inte. Svaret blir antagligen ja. Eller jag ska klippa det, men frågan är hur mycket. Hannorna i mitt liv har starka och helt motsatta åsikter i ämnet. icke-hannorna vet jag inget om. (För mitt liv är totally uppdelat i hannor och icke-hannor. Det är de enda grupperna.)
 
Jag ska avsluta med ett litet Systercitat. Vi pratar om sagor och hon lutar sig fram och viskar i mitt öra:
"Jag heter faktiskt saga. ...med ett r."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0