but this hunger, it never goes away...

Det där är en bra låt, som jag ofta kan relatera till osv osv. Me nnu är jag bara jävligt hungrig. Så att ni vet.
 
Men, ja...det är mitt i natten. För sent för att få ihop ett inlägg som inte är kryptiskt mush egentligen. Det skulle bli en ovanligt typ av kryptiskt mush (aka inte om samma sak som vanligt), men det är ju ett riktigt inlägg jag ska skriva. I livet händer inte mycket. Igår (förrgår?) walkade jag med Agnes. Jag berättade märkliga saker och hon reagerade mycket bättre än jag tänkt mig, so I guess I win. Agnes är bra for your information. Idag har jag köpt ett köksbord (!) och städat ur kylskåpet som jag ska ha i lägenheten. Flyttpeppen är tillbaka! Imorgon ska vi slipa väggar och allt vad det var. Snaaaaart bor jag där! Hur fan det nu ska gå till...ingen vet. Ni får konstant hålla mig sällskap (och eventuellt ge mig mat). Det tycker jag. Men hallå Emma varför sover inte du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0