en saga om sniglars innanmäten

Nu har jag firat ännu mer. Och inte fyllt år än. I win. Jag fick fler Lovely flytta-presenter (till exempel en mycket fin tvättkorg) och vi åt middag och hade bra tider. En märklig tårta hanns också med och prat om sniglars innanmäten. Det blev en väldigt lång diskussion av någon helt orimlig anledning. Men det var en trevlig kväll och jag är nöjd med livet. Det trodde jag inte innan dag kan vi ju säga. Men det är jag. Vet inte om jag ska tacka vin, sällskap eller sms. Ingen vet. Borde sova nu eftersom jag ska upp tidigt. Men jag vill inte. Alls. Inte så konstigt med min nuvarande dygnsrytm men ändå. God natt med er, ses i England.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0