Fråga aldrig en man vad han ska med en yxa till

Hej ni!
Vilken bra dag det här blev, helt otippat. Fast inte jätte, för den började med att jag plockade vinbär och det är ju alltid Amazing! Det är på riktigaste riktighet en hobby jag har, om ni missat det. Sen åkte jag hursomhelst och träffade en st Agnes! Det var länge sen, kändes det som, och vi catchade up om allt som hänt. Det var inte jättemycket, insåg vi, men ändå. Hon bjöd mig också på en kaka som jag lovade att jag skulle skriva om, men nu har jag glömt vad den hette! Jag kollade stavning och allt. sämst, Emma.
 
Sen åkte jag helt otippat för att shoppa friluftsgrejer med Plockahontas och senare även karl. För vi ska ut i skogen imorgon. Varför är ännu oklart. Så vi åkte runt halva skåne och köpte rimligheter som rep, en säckakärra och såklart en yxa. Rubriken sades till mig av en helt okänd, men underbar man. Expediten i den affären var för övrigt Amazing. Att se Karl och Plockahontas interagera med butikspersonal är fan konst, for your information. Under detta lärde jag mig också att jag är en väldigt arg tyg-krokodil och säkert en massa annat mush. Vi bestämde oss sen för att bada, vilket vi gjorde. Det blev dock adventure times, för vi skulle ut till någon thingy och alltså ta oss fram genom vågor. Haaar jag nämnt att jag hatar vågor? Tack en miljon gånger till Plockahontas som stod ut med min panik och hjälpte mig med allting. Fantastisk osv. Men det gick bra och jag har kommit fram till att jag är ett stort fan av att bada faktiskt. Märklig upptäckt för i år. Vi lämnade Karl och åkte till någon grill där vi åt mat och pratade om...typ körer. Eller något. Vi åkte hem, eller alltså hur säger man? Han körde mig hem, säger man. Sådär ja. Man kan ju ändra vad man skriver istället för att göra så, men...skitsamma! Jag är hemma nu i alla fall. Ska njuta mycket av att sova i en säng inatt. I ett hus. Som är varmt. Stort fan. God natt med er. Omg exakt midnatt whaaat

Kommentarer
Postat av: Blue

Detta läste jag 3 min efter publicering. Mina stalker-tendenser tilltar.

2015-07-17 @ 00:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0