I was born in English

Igår var alltså vår sista dag. Då gick vi på primark! För det måste man ju. Där köpte jag fyra klänningar! Eller...typ. Tre klänningar och någon slags märklig byx-klänning-thingy som tydligen är mycket coolare än den ser ut (för den ser ganska töntig ut tycker jag). Men jag är mycket nöjd med allt detta! Vi donut-fikade och sen försökte vi shoppa mer, men ingen ville, så vi åt lunch. För äta är det enda rimliga tidsfördrivet, right? Sen åkte vi till flygplatsen där vi mest...väntade. Höjdpunkten var nog antingen när jag ropade "jag vill åka till Belgien!" (var nöjd, Emma?) eller när mamma sa att "om jag har för roligt kan jag ju läsa min tråkiga bok." Sen åkte vi heeeem! Jag älskar Sverige. Fast det är ganska kallt, men ändå. Älskar. Nu ska jag skriva några random reflektioner om England:
 
Bra sak: Många pubar/affärer spelar hela skivor. Älskar det!
Dålig sak: De kan ju inte bygga hus! Fakking trappsteg och bucklor och crazy stuff överallt!
Märklig sak: England älskar Justin Timberlake. och igår älskade dem Rihanna och Drake. Liksom...jag kunde gå från affär till affär och det var det enda jag hörde. No kidding. Spela mer varierat, England!
 
Det var nog allt. Rubriken är från Ias kompis. Ses snart antagligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0