life is not about life

Rubrik signerad: Mamma (ofrivilligt). Kontext: Obefintlig.
 
Jaha men idag är det torsdag. Ibland måste jag berätta veckodagar för er för att nostalgi. Just deal with it. Det var inte en så spännande dag (shocker). Jag tittade på en film jag älskade i högstadiet och filmgrät på altanen. Det var mycket trevligt. Sen handlade jag och gjorde efterrätt inför imorgon, för då ska jag fölsedagsfira med många av mina favoriter. Det peppar jag, även om jag generellt är världens sämsta hostess. that's really ironic, isn't it? I'm the only one who Thinks of it. Men det är okay, säger vi. Hm...hände något annat relevant idag? Spontant skulle jag säga: Nej. Om ni undrar varför jag börjar blogga om jag inte har något att säga, och då kan jag svara: För att jag kan, och för att det är så deprimerande att se samma inlägg för länge på startsidan tycker jag. och om jag slutar en stund kommer jag inte kunna börja igen. Därför har jag skrivit mycket kryptiskt mush, ju. Okay that is not why. Men inte idag! För idag är jag glad, eller åtminstone nu, så så kan det va. Nog blubblat idag (uttryck från fem år sen yaaay).

Kommentarer
Postat av: Blue

Vänta nu. Har du din egen blogg på startsidan?

2015-07-03 @ 13:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0