No spain, no gain

Rubrik signerad: Pappa. För jag tvinade honom att komma på något. It makes no sense.
 
Idag är vår sista hela dag i England. Vi körde till manchester, med paus för en fika (som var Amazing! Så fint ställe och så goda scones!) och en walk genom stormiga ängar med får och kor. Läskligt värre men ja en sista walk måste man ju ha. När vi väl kom fram åt vi kött! Det var en sån restaurang där de bara kom med obegränsade mängder kött. Jag åt ändå inte jättemycket, men kött är jävligt nice for your information. Om jag var vegetarian skulle jag antagligen gå till ett sånt ställe ibland och bara flippa ur. Därför är jag inte vegetarian. (En av många anledningar.) Vi gick till en pub och drack vin och pratade med spanska människor (därav rubriken...sort of). Det var lövly men nu är jag jättetrött. God natt allihop, ses i Sverige woooohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0