relativitetsteorin är för töntar

Rubrik signerad: Benjamin. Sort of.
 
Igår spenderade jag hela förmiddagen och delar av eftermiddagen med att vänta på Benjamin, för han skulle ha med sig mat. Och det hade han...fyra timmar sent. Men det blev extra gott, so yay! Jag åkte sen till Osby och umgicks med Robert. Vi pratade om ungefär vad vi brukar prata om, men det var väldigt trevligt ändå. Vi förstår varandra precis lagom mycket, men inte egentligen, så att säga. Makes sense. Och nu är det tisdag. Hej tisdag! Det är bra med tisdagar, säger Benjamin, för då måste man inte tänka så mycket. I agree with that. Jag borde i och för sig gå upp ur sängen snart. Jag var uppe innan, men det var tråkigt. Men snart ska jag lämna huset, så då måste man lämna sängen har jag hört. Med detta lämnar jag åtminstone er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0