Stenar vs rötter

Idag har vi gått jättemycket. Alltså jättemycket. Eller...inte jättemycket...men det var svårt så det kändes som jättemycket. Jag konstaterade att jag gillar stenar mer än rötter, fast stenar egentligen är svårare. Det makar ingen sense, men det är så det är. Det var jättesoligt och fint och jag mådde bra så allt var fint. Jag kände att jag levde. Det är fint. Man borde vandra mer. Ikväll har vi ätit plockmat som vi köpte (fast jag åt mest vitlöksbröd) och sen drack vi toffee-vodka. Det var faktiskt väldigt gott. Och jag mår fortfarande bra. Det är surrealistiskt. Men fint. Mjukt, på nåt sätt. For once. Jag ska nog sova nu. God natt Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0