Vi ska gå i kloster och ni ska dricka öl

Hej folk!
Jag glömde en viktig grej igår! Det var att vi var i Skottland! Vi såg gränsen och bara: ja, dit åker vi och fikar, så det gjorde vi. Det var kallt där, så jag drack varm choklad och var nöjd med livet. Det var det jag glömde.
 
Idag var det party i Newcastle! Så mycket party som det nu kan bli där. Alltså inte jättemycket, men ändå! Vi har sett alla stans biluthyrare (inte frivilligt men de var så många!) och sett tråkiga saker. Sen åt vi musslor (fast jag åt lax och blev glaaaad) och party-andet började. Mamma sammanfattade det när jag frågade vad vi skulle skåla för (which I Always do): "för att bli fulla!" rimligt, ändå. Vi drinkade på en uteservering och sen chillade vi i vår hotellträdgård. Vi åt middag på en restaurang med sjuk märklig musikblandning (från macklemore till abba) och nu är jag här. Dricker cola, lyssnar på hipstermusik och känner att livet är bra ändå. Just det, rubriken är Ias sammanfattning av morgondagen. Så det är det ni har att se fram emot. Det blir kul för er! Fast inte för mig för jag hatar kloster. och öl. Det är ett jävla öltjat på den här semestern! Man bara get over it det är öl? Mat-tjat, är det också. Jag gillar inte mat så mycket oftast. Men så kan det va. Nu ska jag komma på vad livet ska fördrivas med istället för bloggande. Svåra beslut osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0