We love you, come on the show

Agnes: Jag tror jag har det, ja. Du är söt. Har jag någonsin fått backstoryn på varför du kommenterar anonymt? What's the deal?
 
Vet ni? Nu ska jag skriva ett inlägg när jag mår bra! Crazy banansas! Varför säger ingen utom jag (och min mamma) så? Better with an extra s! Okay...jag ska prata normalt nu. Men det är inte mycket som har hänt. Det har blivit sommar och det kom jag på idag. Så jag satt ute bland fåglarna och skickade/fick märkliga sms. Bra liv. De senaste dagarna har jag annars mest lyssnat på Gilmore guys. Rubriken är därifrån och allt. Jag har besökt en bygghandel bara för att den har så bra vibbar. Jag har pratat med Plockahontas och Hannah. Jag har...säkert typ gjort något? Eller också inte. Avslutar juni på ett klassiskt sätt med exakt inget. Lövly osv. Jag ska nu inte skriva spaltmeter av kryptiskt mush, för att jag ibland bara inte ska göra det. Så kan det va, god natt, vi avslutar den här månaden exakt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0