I had a dream that we were dead

Nästan, åtminstone. Jag drömde att jag drömde att folk dog, och sen gjorde de det "på riktigt". Sjukt obehagligt. Men igår var inte obehaglig, utan bra. Jag träffade Agnes (länge sen!) och gick omkring, åt crepes och pratade om vårkänslor, principer man har som yngre och andra muppiga ämnen. På kvällen repade jane bond ännu lite mer, men det gick inte så bra. Mest för att jag var sur och trött och ville slå ut allas tänder. Sån blir jag ibland.
 
Idag...är en tom dag. Men det gör inte så mycket för det är veckans enda helt tomma dag. Det är ändå ganska trevligt. Men ännu trevligare är det att den alldeles snart är slut! God natt mina kära människor. (Ni är inte mina men det känns lite så när jag skriver. Jag vet inte.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0