Saker som hänt mig under denna blogglösa vecka:

-Jag har varit med på tv! I know right. I typ en halv minut (no, literally), men ändå! Jag pratade om aktiv fritid och sjöng Paris i en sekund so that's cool!
-Jag har lunchat med Linnea. Hon är fantastiskt söt och det är sorgligt att hon ska till London jättesnart på obestämd tid. Jag blir ledsen och sånt.
-Jag har haft gemensam sånglektion med en massa barn och en 50+-kvinna. Det var märkligt men ganska awesome. Vi skrev en låt om en bildlektion och jag var inkapabel att umgås med barn (för det är jag alltid). Kvinnan var dock mycket trevlig.
-Jag har köpt skivor! Till exempel den nya med Marina and the Diamonds I am so excited I might die. Or something.
-Jag har drömt sjukt märkliga grejer om Annoushka. Först försökte jag döda henne och sen flyttade vi ihop. What? Vad händer här ens?
-Imorgon åker jag till Småland! Jag älskar Småland och kommer att komma hem som en gladare människa, that's for sure.
-Jag har äntligen bloggat. Yaaaaay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0