this democrasy...it's killing me

Det gör den inte, men folk är så dumma i huvudet. Det är helt insane hur de ens går omkring och är at this Point.
 
Men det känner jag inte för att prata om. Jag vill istället prata om igår, för det var en bra dag! Jag träffade först Agnes, vilket inleddes med att jag gick vilse. Hon hittade mig efter mycket om och men, men det var en spännande upplevelse. Sedan gick vi in till stan och pratade om vilka färger folk har (som i deras personligheter alltså. Jag är såklart lila.). Jag utbrasst då "finns det svarta människor?" makes sense in context, men alltså va nej Emma vem är du ens. När vi kom fram åt vi mackor på ett hipster-ställe ("just det, för dig är hipster nåt positivt..." sa jag om det) och sen shoppade Agnes medans jag mest stod och såg dum ut och dömde ut musiken i affären (när det inte var Florence såklart). Vi botade sen Agnes jag-har-shoppat-för-mycket-ångest med läsk (det är viktigt med läsk) och mer samtal innan jag åkte iväg mot Hässleholm.
 
I Hässleholm träffade jag Linus, så som brukligt i denna stad, och vi gick till vårt möte. Det visade sig vara ett fancy möte med Skånetrafiken, vilket jag inte hade en aning om, men det var ganska tråkigt ändå så. Efter mötet gick vi runt i staden och Linus pratade i telefon medans jag mest frös. Sen hittade vi dock ett awesome matställe! De hade skrivit långa saker om alla rätter på menyn. Om den enkla hamburgaren stod det ungefär "ser inte mycket ut för världen, men låt smaklökarna avgöra!" osv osv. Det var alltså mycket längre texter. Om allt! Det hör också till att maten var god, att de hade grillkrydda (viktigt för Linus) och att några grabbar hade någon slags mini-rapbattle bredvid oss. Vi avslutade vistelsen med att ha telefonmöte, vilket var lite komplicerat när vi var på samma ställe och detta ställe var stationen. "Jag har aldrig öppnat ett sammanträde i en rulltrappa innan!" utropade jag. Jag är bra och sånt. Nej, nu ska jag snart åka iväg och jag måste äta en banan innan för jag håller på att svälta ihjäl, så hejdå med er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0