Växte du upp i en kyrka?

Igår var det utgång med euphoriagruppen. Den bästa gruppen, helt klart. Fast först förfest hos Marie där vi åt pizza och pratade och mådde bra (jag också till slut även om jag mådde dåligt när jag kom dit av någon anledning). De andra drack ungerskt brännvin och jag nöjde mig med Emma Carolina-vin. Jag pratade med plockahontas om Drake och Kelly Clarksson och med Karl om within temptation. Jag blev överlycklig när Florence spelades i lägenheten. Det kom nya medlemmar i euphoriagruppen och de var väldigt söta och bra.
 
Sen åkte vi till Tomboy och dansade sönder oss. Det var awesome! Bara det att pass this on spelades. Alltså whaaat perfektion. Jag dansade helt orimligt mycket, träffade Linnea (<3) och sjöng med i allt. 99 problems spelades och jag och Marie vrålade "but Birk aint one!" och allt var som det skulle. Sen åkte vi hem och efterfestade. Då mådde jag inte så bra (tack mensvärk mitt i det roliga liksom), men var ändå med och sjöng random körsång med folk. Ändå mysigt. Idag kom jag hem och fick hamburgare av pappa (han borde få ett altare, konstaterade jag) och nu ska jag åka igen hejdå.

Kommentarer
Postat av: Blue

I grew up in a church of stone.

2015-03-14 @ 18:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0