I can't stop drinking about you

Igårkväll var, tro det eller ej, väldigt trevlig. Jag var först på after work med Jane Bond (minus gitarr-Carin) på grand. Vi drack fancy vin (ja jag är kapabel att dricka annat än fjortisvin, det är en oförtjänt fördom tycker jag), åt mat (jag var outsider och åt inte räkmacka, fast jag är ju outsider ändå) och pratade om allt möjligt. Vi smidde lite framtidsplaner för bandet och det kommer bli awesome, men det var ju inget nytt. När vi kände oss klara såg jag att jag hade fått ett sms med en uppmaning att befinna mig i Malmö. Rimligt, tänkte jag och genom att hoppa från en bil till en annan och annat rimligt (det var gårdagens ord och uppenbarligen även dagens) lyckades jag med det. Där spenderade jag några timmar med Marie, Plockahontas, Karl och Pamela. Det dracks bubbel (och tequila om man var sån men alltså nej), sjöngs en massa låtar jag inte kunde och pratades om olika grejer. Det var oväntat och mycket fint. Som ni såg kom jag hem i nästan rimlig tid (tack Plockahontas osv) och då var jag väl uppenbarligen inte på topp här i livet men det måste man inte vara heller. Har jag på riktigt skrivit allt det här i ett stycke? Wow.
 
Idag fick jag stappla upp ur sängen (eller nä inte riktigt men ändå) och repa med jane bond. Det var jättelänge sen vi spelade, så det var awesome! Speciellt som Vicky hade tänkt ut ett helt nytt arr till min favorit av våra låtar så att den blev kanske en miljon gånger mer awesome! Vi spelade lite andra favoriter, fikade och diskuterade framtida gig. Peppen alltså. Nu ska jag snart till Robert, så jag får piggna till så det inte blir som förra gången jag var där. (Det kan det knappt bli, cause that was just insane.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0