Där bak på medeltiden

Hur gör man saker? Hur pluggar man? Hur får man självdisciplin? Jag vet verkligen inte och verkar inte få någon klarhet i det heller. Jag pluggar aldrig. Literally aldrig. Det börjar bli ett problem men jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Det är ju bara lätja. Vad gör man för att bekämpa något som inte har en orsak? Jag veeet inte!
 
Jag har inte träffat en levande människa idag. (Ingne död heller.) Jag har dock pratat med människor. Till exempel Plockahontas om vad en "partial kiss" är (jag skulle tydligen få en om jag pluggade lite...han försöker åtminstone motivera mig which is cute), Hannah om familj och 2012 samt Linus om "please don't leave me i stadsparken", bloggpartiet, vem jag verkligen inte vill bo med (han vet precis hur han ska trigga igång mina sämsta sidor...this is not good) och hans fot som han har skadat. Så det var ju åtminstone något jag hade gjort. Nu ska jag sova och låtsas att jag inte fuckar up allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0