mr ink man and the yolos

Idag var jag i skolan sådär jättemycket igen. (Att vara i skolan hela dagen är jättemycket ok.) Dagen sniglade sig fram, men jag hade en trevlig workshop-eftermiddag med Erica, Sebastian (A.K.A mr ink man av anledningar ingen utom vi förstår...märkligt att ha internskämt med någon man inte känner) och Hampus. Den sistnämnda hälsade mig med: "Emma, hur är det? jag har inte sett dig sen murens fall!" ...what does that even mean. Vi hade trevligt i alla fall och tog alla uppgifter lagom seriöst. Fast jag tog alla meningsformuleringar extreeemt seriöst. Någon var ju tvungen.
 
Sen åkte jag him för att äta middag med pappa och mormor. Vi åt mycket potatismos och såg ett avsnitt av så mycket bättre, vilket jag inte hade sett i år. Det var väl en lika medioker sessång som jag hade anat, men kul ändå. Och gott med lagad mat och kul att träffa dem såklart. Nu sitter jag och väntar på Plockahontas som den tålmodiga sak jag är. Efter den här hösten kommer jag sannolikt att skriva pjäsen "i väntan på plockahontas". Jag kommer vinna priser och allt. Det kommer hända. Just you Watch. men tills dess, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0