Påminn mig om hur det blev så här

Idag var jag i skolan oriiiiimligt tidigt och det märktes för jag kunde inte fokusera in the slightest. Om jag nu någonsin kan det. Men senare på dagen åkte jag till Sofia och skrev en ny låt! Rubriken kommer från denna. Jag vet inte om den är bra eller inte, men det återstår att se I guess.
 
Efter att ha blivit skrämd i en färdtjänst av en kund jag inte visste satt i bilen (efter en halvtimme!) kom jag hem till mina föräldrar. Där åt vi mat, hämtade mitt soff-tyg (som är lila <3) och fortsatte Emma-lär-sig-telefon-kursen. På lördag byter jag telefon permanent, goddammit! Peppen är enorm you guys!
 
In other news, though: Jag måste lära mig att hantera mina känslor. Det här går ju inte längre. Mitt närvsystem blir helt satt ur balans av minsta lilla. Jag menar. Emma. Hur tänker du hantera om allt faktiskt går åt helvete? Kommer du då att flytta från din älskade lägenhet för att porten gnisslar? För det är till och med för patetiskt för dig, förstår du Emma. Get your shit together osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0