pop goes the culture

Jaha, jaha. livet går. Igår var jag jättemycket i skolan. Vi textanalyserade like crazy. Jag åt lunch med Saga och Johanna, och fick choklad av inge. Livet var väl helt ok men motivationen saknades. På kvällen hände inte mycket. Jag åt, pratade med Plockahontas och sov. Fun times.
 
Idag kom mormor hit och fikade. Det var jättelänge sen jag träffade henne, så det var fint. I övrigt har jag bara tänkt igenom mina låtar om och om igen för att lösa albumproblemet. Linus var fantastisk och skrev en lista på vilka låtar han tyckte skulle vara med samt fördelar och nackdelar på de som eventuellt skulle försvinna. Bästa ändå. Så, det är det som har hänt, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0