Any way I look at it I'm right

Plockahontas (??): Det håller jag helt med om. Oklart hur jag kan fixa det dock. (Nej jag vet inte alls vem du är men det var en såndär kvalificerad gissning.)
Blue: Jag tror också det, men ville inte använda ordet i inlägget. Kände inte att det var helt nödvändigt.
 
Så livet fortgår. Jag är i skolan och lär mig om olika ordklasser vilket såklart är helt Amazing (OBS ingen ironi). Fast folk borde fatta mer. Ibland undrar jag om det är jag som har fel hela tiden eftersom alla blir så förvirrade jämt, men sen så är det inte så. Rubriken talar för sig själv, haha. Tack Paris Geller. Att nästan ingen av er vet vem detta är finner jag djupt tragiskt. Ni borde ta reda på det omedelbart anser jag! Men, ja, vad har mer hänt? (Alltid spännande när jag skriver så...) Pappa kom hit med kakor, vilket jag tycker var väldigt fint, och det är nog mest det. Hej jag har eventuellt ett tråkigt liv men det är okay för resten av den här veckan ser lovande ut. God natt med er nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0