Blod istället för julmust

Livet är fortfarande jättebra ifall ni undrar. Fast idag pratade vi om satsförkortningar och jag haaaatar satsförkortningar. Det är det enda i grammatik som jag hatar.
 
Men sen träffade jag syster och åt lunch. Vi åt fansy pasta och pratade om the Gilmore Girls revival (vi kom fram till att vi litar på Amy men ändå är något nervösa...ingen av er vet vem Amy är...I hate you all), fifty shades of grey (för ibland måste jag ha jättelånga ilskna rants om dne ok), allt glittrigt i mitt liv ("är det inte kul att må bra?" ja jo), snigeltåg vs singeltåg och halloween. Rubriken kommer från det sistnämnda, då hon tydligen tyckte att blod var det bästa substitutet för julmust. Hon är söt, min syster. Nu väntar jag på att nästa del av dagen ska inledas och bara...är glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0