Så mycket glitter överallt

Robert: Jag har helt glömt att svara på din kommentar, men nu gör jag det. Tack för inbjudan och jag ser mycket fram emot att uppleva din present, så att säga. Bra att du förstod hur jag menade mitt omdöme. :)
 
Idag är en väldigt bra dag. Som rubriken antyder så har allt verkligen glittrat. Världens finaste höstmorgon (jag älskar höstmorgnar har jag kommit på) och sen föreläsning om satsschema. Det är jag inget större fan av, faktiskt, men det var väl på tiden antar jag. Jag och Saga fick dock prata jättelänge om språk, vilket alltid är positivt. Älskar att kunna prata om töntiga språkgrejer med någon som förstår hur coola de faktiskt är.
 
Sen åkte jag till Sofia och skrev klart en ny låt! Den har ett tonartsbyte (som jag inte kan ta åt mig äran för men ändå) och blev riktigt bra. ...säger Plockahontas åtminstone. Jag tror att jag håller med men det är ju svårt med självdistans. När jag var där drack jag dessutom te och tyckte om det. Det var en märklig upplevelse. Men nu är jag trött. Jag borde sova mer på nätterna. Fast nä. Förutom denna då. God natt.

Kommentarer
Postat av: Blue

Klibbish!

2015-10-22 @ 02:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0