I brist på dekadens

Jahamen det här är ju en tråkig fredag alltså. Jag hade grupparbete och responnsade texter. VJag är tydligen "bra på att skriva meningar", whatever that means, så...yay. Sen har inte mycket hänt. Jag äter Pringles och försöker förstå storheten med Amy Winehouse. Det går sådär. Jag följer också Linus förehavanden via live-smsande och agerar mamma åt honom för att...det är tydligen sån jag är jag vet inte. Som sagt, det här är en tråkig fredag. Tyck synd om mig tack. Fast eh va nej gör inte det. Det vore något märkligt. Hm varför började jag ett inlägg? Och vaaaarfööör lyssnar jag på amy winehouse? Det är ju riktigt jobbigt att lyssna på, förstår ingenting. Aaanyway...hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0